Raw comedy

Hejsan

Gud vad skönt att vara ledig, jobbar 6 dagar denna vecka och är endast ledig en dag. Massa roligt som har hänt faktiskt. Har bokat resa till spanien med olli nu, vi reser klockan kvart i nio på kvällen den 9onde mars. Ska bli hur roligt som hellst, speciellt att få träffa familjen som jag inte har träffat på ett bra tag nu.

Flyginformation [Reseplan]
Worldspan trip locator: 38ASQ4
 Utresa 9 mars -09, Stockholm - Las Palmas
Hemresa 16 mars -09, Las Palmas - Stockholm

Passagerare Herr Robin Broman (Vuxen) Herr Olli Määttänen (Vuxen)


Har nyss köpt biljetter till Raw Comedy på Göta Lejon imorgon, jag tänkte gå dit med sofie och tror det blir hur skoj som hellst. Extra roligt blir det med Johan Rehborg, hade riktig tur när jag såg att det var han som uppträdde med tanke på att han är en av mina favoriter!

Lör 28/2 22:30 RAW på Göta Lejon CRAIG CAMPBELL (CAN), JOHAN RHEBORG, SORAN ISMAIL. MC: MÅRTEN ANDERSSON. Biljetter: 195 kr

På måndag börjar jag jobba i Bromma, snacka om att jag har fjärilar i magen, känner pressen på mig själv! Press på ett bra sätt, press att leverera resultat. Butiksbytet kommer att gynna min försäljning väldigt mycket.

Återkommer senare till er!

Robin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt allt låter! Verkligen många roliga saker att se fram emot! För MIN del är det ju såklart BÄST att du kommer hit! Men kul med Raw, du får berätta sedan hur det var! Rehborg är kanon! =)

2009-02-27 @ 17:51:56
Postat av: Jessica

Lycka till får man ju inte säga, så det säger jag inte.. ;)

2009-03-01 @ 18:54:58
URL: http://rhu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0