Ny dag mer snöskottning..!

Trodde aldrig att jag skulle få se vintern här nere i söder, men ack så fel jag hade det är kolosala mängder snö här. Glad att det är så mycket snö här nere, det lyser upp och gör allt så mycket ljusare, även vardagen ljusnar.

Har nyss kommit hem från jobbet, har varit borta i 12 timmar. Helt sjukt vad mycket tid man lägger ner på jobbet. Jobbet är mitt andra hem. Åkte imorse klockan 07:45 då det tog mig nästan en och en halv timme att komma fram. Idag var det lite speciellt då jag jobbade i Infra City för att visa folk hur det ska gå till att sälja telenor. Dagen gick strålande med riktigt grymma säljresultat (förvånade mig själv) Nu har det äntligen släppt efter min svacka, nu är jag tillbaks till det normala.
(9 stycken telenor då Infras månadsbudget ligger på 14 totalt)

Glada nyheter:

Jag fick det bekräftat idag att det är 110% säkert nu att jag får en 100% tjänst i Bromma. Är superglad känns som att allt håller på att falla på plats. En till grej är att jag får ledig vecka elva för att åka och hälsa på min mamma och min söta lillebror.

Ikväll:

Nu när jag äntligen är hemma så ska jag bara bädda ner mig i soffan och kolla på en film, seven pounds tänkte jag nog se. Hoppas den är bra, man vill ju gärna inte lägga ner dryga två timmar på en halvdan film för att sedan gå och sova...måste ta vara på all tid man får hemma!

Nu efter att jag rensat brevlådan på ja säkert 4 kilo post (hahaha) och skottat framsidan så ska jag lämna allt det elektroniska bakom mig för att tillaga (eller värma) någon mat.

Ha det så bra!
Robin

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS! - igen! till 100% i Bromma, det är du värd! Det blev ett kort till sedan vi pratades vid ser jag =) Du är såå otroligt duktig Robin! Mamma är så stolt över dig!



Bra att du rensat brevlådan... tur att den är stor ser jag! haha!



Nu ringde du precis... tankeöverföring... =) Ska bli roligt nu när du kommer ner. Hade nästan gett upp hoppet! Puss o kram från oss!

2009-02-23 @ 23:10:26
Postat av: Mamma

Det var jag ovan där! Hihi!

2009-02-23 @ 23:11:09
Postat av: mormor

kul att läsa din blogg och att du är så inivassen duktig jag är jättestolt för att inte tala om morfar i sin himmel...de du.Robin//kram

2009-02-24 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0