Lugn och härlig dag!

Har varit fruktansvärt trött idag, vet inte varför jag fick ju mina åtta timmars sömn? hum jaja får försöka lägga mig före tolv ikväll iallafall. Har inte allt för mycket att tillägga faktiskt.

Pratat med Olli om att följa med till spanien. Han är på så vi tänkte resa Måndag den 9onde! Problemet är att flyget går klockan 20:45 på måndag kväll för att sedan mellanlanda i Oslo..ifrån Oslo går flyget mot Spanien klockan eftermiddag på tisdag. Känns som att det kommer bli en fruktansvärt lååång natt, men va fasiken vi får ta det som det kommer.

Nu ska jag sätta mig och surra lite på msn, vi höres imorgon!

God natt


Kommentarer
Postat av: Caroline

Oj, Robin. Jag hade ju glömt att du skaffat blogg! Hahaha!

Så nu fick jag mig lite morgon-läsning.

Vad duktig du är på att formulera dig!!!

Och GRATTIS till 100% :iga jobbet!!!! Vad SKOJ! Verkligen!! Även roligt att du fick ledigt så att du kan hälsa på mamsen! För hon saknar dig nu, vill jag lova. (MSN-Skvaller) Hihihi!



Ha nu en undrbar dag!

Och en stor lycko kram/Syrran (the big one)



2009-02-26 @ 07:13:18
URL: http://carolinehulinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0